Alla inlägg den 28 april 2010

Av Malin - 28 april 2010 21:47

Det har varit fulla dagar, kvällar och nätter senaste veckorna! Teaterfestivalen var så där underbart bra som väntat! Men nu är den slut... Saknar den naturligtvis, men än har jag inte hunnit landa i att det verkligen är slut... Allt övrigt rullar liksom på för fulla muggar!! Vi repar med bandet inför rockfesten i maj... Det går jäkligt bra, är otroligt roligt och jag längtar tills det är dags!! Sen är det jobb, jobb, jobb, jobb... Långa dagar och kvällar just nu. Men det är väl så det brukar vara den här tiden på året. 


Sen har jag min underbara fru!! Hon har slitit dessa veckor med att fixa så mycket som möjligt inför flytten. Nu har vi fått nyckeln och då har jag naturligtvis jobbat sent och sen repat med bandet.... Jag vet, jag är ingen bra fru alla gånger!! Idag och ikväll har jag dock varit med och slitit med dessa jäkla kartonger. Men nu är de flesta på plats i vårt nya hem!! Nu är det möblerna och lite smågrejs kvar!! Ska bli väldigt skönt när allt är flyttat på fredag!! 


Så... nu har jag skrivit av mig lite... Fick order om det igår nämligen!! ;o) 


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards