Alla inlägg den 6 april 2010

Av Malin - 6 april 2010 21:15

... i bandet är rätt fantastiska! Ikväll har vi haft ett helt galet förvirrat rep! Haha! Vi har mest skrattat och pojkarna har pratat barn, gravida fruar och sex... hahaha! Det kanske inte är så konstigt att det musikaliska fick stå lite i bakgrunden!... ;o) Chefen, Snigel och den där lilla mörka med glasögon, det är fina pojkar det!! Helt klart! Jag är väldigt glad över att få spela med dom!! :o)


Puss, kärlek & Rock n´roll 

Av Malin - 6 april 2010 16:29

Man skulle kunna tro att jag har tappat stinget helt! Har ju inte bloggat på två veckor typ. SÅ kan det väl inte va?! Kan dock meddela att jag och Martinas blogg fortsätter, nu risar och rosar vi, olika grejs. Jag får nog gå in och risa migsjälv som varit så dålig på att blogga...


I helgen var vi i Shlm iaf. Det var trevligt och skönt att komma bort några dagar!

Vädret var också mycket roligare där nere! Hoppas våren kommer hit snart, det blir liksom mycket härligare då!


Idag har jag varit igång sen 9 imorse på teatern. Vi har kört grejer och börjat fixa nere på Svea inför festivalen som har premiär den 16,e. Jag hann också med ett extra rep med två av våra kids. Nu ska jag snart iväg och repa mera, dock med bandet den här gången. Det börjar ju närma sig rockfest... 29 maj är det dags!! Det känns skitkul eftersom vi nästan sålt slut på alla 200 biljetter redan. Tror det finns ca 40 kvar! Precis som det ska vara! :o)


Nu ska jag dega en liten stund innan det är dags att bege sig.


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards