Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Malin - 12 mars 2010 10:09

Attacken mot solen har avtagit... Idag är den verkligen tillbaka med besked!! Underbart att vakna upp och få solens strålar i ögonen! :o) Jag är på topphumör och känner mig utvilad, helt fantastiskt!! Dagen ska spenderas på stan med Marina! Vi ska strax in och äta lite frukost, kanske det blir en öl till lunch i solen! :o) Vi är ju faktiskt lediga!! Haha! Sen ska jag hem och laga mat till mig och hjärtat! Vi skulle ha haft Haugentid men den lille ligger visst i feber! Krya på dig Manders!! Resten av helgen kommer jag tillbringa på teatern då vi har kongress där i helgen. Ska bli kul och spännande att träffa lite fler teaterfolk från Sverige! Sen är jag laddad att börja jobba igen!! Nu när solen lyser känns allt mycket lättare!! Låt den få stanna nu!!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards