Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Malin - 8 mars 2010 22:08

Vadå? Inte vet jag... Men jag tycker det iaf!! Näe, jag är inte klok, ibland iallafall! Men vem har påstått nåt annat? Jag vet inte... 


Har hur som helst lov nu... Vilket naturligtvis är otroligt skönt!! Har spenderat dagen med att göra så lite som möjligt. Frun och jag gick till stan när hon slutat, drog runt och bara njöt av lugnet. Ikväll har det varit rep på teatern igen. Vi repade bara med två av våra ungdomar idag! Det var ett jobbigt med fantastiskt rep! Det blir så bra!!! 


Imorgon ska jag iväg och köra lunchpass på Helex. Sen ska vi fira lillfisan Leia som fyller 1 år imorgon!! Helt otroligt hur snabbt ett år kan gå!! Sötunge!! :o)


Sen får vi se om det kanske blir lite teater imorgonkväll. Måste ju gå och se Momo, eftersom jag har ungdomar som är med och spelar! Det kan man ju inte missa! 


I övrigt tänker jag fortsätta att njuta av ledigheten!! :o)


Puss och kärlek


Ps... Jag är JÄVLIGT sugen på att köpa en elgitarr......

Ovido - Quiz & Flashcards