Alla inlägg den 14 september 2009

Av Malin - 14 september 2009 20:31

Kvartersteaterns hjärta har haft möte idag! Iaf halva hjärtat... Ungdomarna!! De mindre barnen startar nästa vecka... Hur som helst! Vi har haft upptaktsmöte med de stora kidsen! Jag verkligen älskar denna teater! Det är så otroligt roligt och givande! Det går liksom inte att beskriva.

Jag ser verkligen fram emot att få starta igång arbetet tillsammans med Perra och min grupp! Tjo!

I övrigt har dagen varit bra! Nu väntar en lång och hård vecka med möten varje kväll, plus teaterrep onsdag, torsdag, lördag och söndag. Sen kör vi igång med ungdomarna plus eget rep på måndag...

Så, nu startar verkligen en intensiv period. Jag kommer kanske inte vara så aktiv i övrigt!

Ska dock försöka att blogga emellanåt! :o)
Nu ska jag iaf dega ner mig i soffan och varva ner lite innan jag ska försöka att sova!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards