Alla inlägg den 2 september 2009

Av Malin - 2 september 2009 21:29

Har då kommit hem efter första repet inför vårt jubileum i november!! Det var hur kul som helst och det kommer att bli en succé! Jag känner det i hela kroppen!! Vem kunde tro att jag skulle få vara med på detta när jag för första gången såg och blev frälst i denna förening när jag såg Calamity Jane sommaren 2004?!... Men så är det och det är som sagt fantastiskt!!
MAN MÅSTE SE DETTA!!!
Det blir gobitar från Aladdin, Calamity Jane, Zorro, Les Miserables, Peter Pan, Frankenstein och Anastasia. Jag har kanske glömt någon nu... Men det bästa från den bästa!! Härligt!!

I övrigt så flyter allt på som vanligt! Jobbet är roligt och går fiiint. Min sambo har frisknat till igen efter några dagar däckad i feber. Bilen går bra och vädret är okej! Vad mer kan man önska??

Till sist måste jag bara säga GRATTIS till min älskade lillebror som fyller 28 år idag!! Lav you!!

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards