Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 14 april 2009 21:44

Har jobbat en hel dag efter långhelgen och nu är jag ledig igen. Ända till måndag! Gud så skönt! Har fått otroligt mycket gjort på jobbet idag, så det känns bra! Har också varit på teatern och tagit undan alla grejer efter festivalerna. Så nu är det också gjort. Känns också skönt! :o)
Nu när jag är ledig ska jag öva lite sångtexter, så jag har lite koll på torsdag när vi ska repa med bandet igen! DET ska bli kul! Längtar faktiskt! :o)
Det är ju bara en månad kvar till rockfesten nu, så det behövs repas!!
Men nu... fotboll!

Puss och kärlek i massor!!

Våren är underbar!!

Av Malin - 13 april 2009 14:05

Yes! Igår kom vi hem igen. Och för att fira detta tog vi en liten tillställning med vin och spel. Trevlig avslutning på en härlig helg! Tycker fortfarande det är häftigt att det är sån skillnad på väder och vind på bara 40 mil... Men så är det. Nu är vi iaf hemma och solen lyser idag. Det är kanon! :o)
Tvätten är i full gång och senare i eftermiddag ska jag och Haugen gå på fotboll. Premiär i superettan, Giffarna mot Falkenberg. Ska bli spännande att se vad dom har att bjuda på i år.
Imorgon ska jag jobba lite. Har några samtal, sen blir det mest pyssel och annat som måste fixas. Skönt att kunna göra det i lugn och ro. Sen är jag ledig resten av veckan. Måste väl erkänna att det känns helt okej! ;o)

Puss och kärlek

Av Malin - 11 april 2009 18:16

Jag råkade visst ha sönder en stol här nu... det var inte meningen!
Idag har vi varit på stan i solen. Satt nere vid Medborgarplatsen i några timmar på en uteservering. Det var väl ca 20 grader varmt, god öl och mycket folk. Härligt!! Så skickar man ett mms hem och där är det 0 gradigt och snö... fy attans! Vilken skillnad. Samma land, bara 40 mil skillnad... Man bor verkligen på fel ställe ibland. Men men... all stress, hets och tunnelbanor och skit, så vet man iaf att man bor på rätt ställe. Det finns bara ett hemma... även om det är skönt att rymma till den riktiga våren ibland! :o) Nu ska vi se vad det blir ikväll... Gamla stan kanske... ;o)

Puss och kärlek

Av Malin - 10 april 2009 07:18

Nu åker vi till Stockholm! Kommer hem på söndagkväll.
Ta hand om varandra så länge!

Puss och kärlek

Av Malin - 8 april 2009 20:44

Dagens ord från mig:
- Lev livet som du vill men behandla andra som du själv vill bli behandlad!!

Av Malin - 7 april 2009 21:15

Så har livet efter teatern tagit fart. Måste erkänna att jag igår måndag var väldigt trött, både fysiskt och psykiskt. Dessutom blev jag beordrad att gå på en föreläsning om matte igårkväll. Och jag var inte så himlans pigg då kan jag lova! haha! Idag har jag däremot varit mer människa. Har varit på styrelsemöte ikväll. Men imorgon och på torsdagkväll är det ingenting på schemat. Gud så skönt. Sen så åker vi till Stockholm på fredagmorgon.
Undra vad man ska hitta på för skoj då! ;o)

Puss och kärlek

Av Malin - 5 april 2009 21:14

... är numera över!
Det har varit en fantastisk och intensiv festival med underbara pjäser, fester och ungdomar! Man kan inte annat än vara stolt, över oss allihopa som varit med och arbetat fram detta! Men nu är det över. Kommer förmodligen kännas väldigt tomt, men samtidigt är det lite skönt. Man är rätt sliten och trött nu, i kropp och själ.
Nu är det 4 dagar att jobba, sen åker vi till Shlm över påsk! DET ser jag fram emot! Nu ska jag nog fika lite, sen sova!!

Puss och kärlek

Av Malin - 3 april 2009 07:25

... och jag ska inte göra nånting alls ikväll! Gud vad jag längtar!!

Ovido - Quiz & Flashcards