Alla inlägg den 1 april 2009

Av Malin - 1 april 2009 20:23

jo jag erkänner, det har jag blivit idag. Varför? Jo, för jag är ett lite pucko! :o) Det var iaf roliga skoj och det är ju bra!
Har varit lite dålig på att uppdatera senaste tiden, men det beror ju på denna teater som alla kanske förstår. Nu har vi dock bara två föreställningar kvar för iår, sen är det finito... Imorgon och på söndag spelar vi. Kom gärna och kolla!
I påsk ska vi iaf åka till Shlm, jag, Tesen och Martina. Det ska bli trevligt och väldigt skönt att få lämna stan för några dagar. Vi ska inte göra nånting, mer än att vara, kolla på folk, kanske shoppa lite och dricka lite öl... Underbart! Ser verkligen fram emot det!

Nu ska jag tvätta klart sen blir det nog soffan skulle jag tro...

Puss och kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards