Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Lista

Av Malin - 24 september 2008 19:40

Hittade en lista på Emmas blogg.

Kände för en sån nu...

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt. 

Humör just nu: rätt ensamt

Favoritgodis: sura nappar
Är det nåt du absolut inte äter:  surströmming

Kläder just nu: blåa mysbyxor, blå t-shirt och svart mössa

Musik just nu: ingen

Vad sa du senast: hej

Sommarplaner: Semester på Gran Canaria 23 dec - 4 januari - längtar

Längd och vikt: 173 cm, för många kg

Hur många kuddar sover du med: En med huvet på och en med fötterna på

Spelar du nåt instrument: gitarr, piano, trummor, stämband, saxofon m.m

Morgon- eller nattmänniska: Natt mer än morgon iaf

Vem är viktigast för dig: Tesen

Kommer du ihåg din första kärlek: tragiskt nog inte

Älskar du henne/honom fortfarande: nä förmodligen inte

Har du några homosexuella vänner: ja

Tror du på mirakel: näe inte riktigt

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, det hoppas jag!

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har redan alldeles för många :o)

Bio eller promenad: promenad till bion? 

Är du kittlig: ja...typ överallt

Snarkar du? ja när jag är förkyld eller onykter

Stjärntecken? Lejon

Största svaghet: skräpmat

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna flyga, fast jag är höjdrädd och flygrädd...

Vad vill du jobba som? Musiker

Chips, morötter eller godis? Chips

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Stökigt eller välstädat? Städat

Gungar du på stolen? japp

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEJ!

Hur många syskon har du? 2, Henrik & Sofia

Vilket gymnasieprogram gick du? Musik estetisk

Anser du att du är stark? Det beror på vem man jämför med.

Brukar du sola? ja, dock alldeles för sällan just nu.

Kaffe, te eller inget? Kaffe

 
 
Linnea

Linnea

25 september 2008 08:25

Malin jag har lite funderingar!
1:Sover inte du med en tv istället för kuddar?
2: Har du homosexuella vänner? fan vad du är konstig...
3:vem ska man jämföra med om du är stark? Erika eller?

http://htttp://frulindberg.blogg.se

 
Fladderben

Fladderben

28 september 2008 22:13

Men hej Halvar! Fan va nice med förlovning & hela kiten, grattis :) hur är de annars då? full fart i Sunksvallet? Kul med en till blogg att fördriva tid med på kvällarna, kram på dig!

http://www.fladderben.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 29 juni 2012 21:01

Jag tänker säga tack och hej för mig här på bloggplatsen för nu! Ni kan fortsätta följa mig på min nya blogg.   Den adressen kommer HÄR!   Tack och hej ...

Av Malin - 26 juni 2012 22:12

...sen har jag semester! Ja, alltså 5 arbetstimmar imorgon! Idag har vi spelat tölp på jobbet hela dan! Så jävla roligt! Får mig att minnas högstadiet! Guuud vad vi spelade Tölp på rasterna då! Och roligt var det! =)Idag har jag även kört dubbelrep...

Av Malin - 23 juni 2012 11:50

..på riktigt! Har några härliga arbetstimmar kvar sen är det semester!! Ska bli riktigt skönt! Jag har egentligen bara ett eget projekt att göra i sommar, det är att fixa lillrummet... Och jag är på god väg! Har redan rensat ut väldigt mycket, ...

Av Malin - 19 juni 2012 21:53

Ja då var det offentlgt då! Jag och hjärtat är gravida och i början av december kommer vår framtid till världen! Helt overkligt och underbart! Vi är otroligt lyckliga och förväntansfulla!   KÄRLEK!! <3 ...

Av Malin - 23 maj 2012 20:12

Min fru tycker inte att jag borde läsa om rättegången mot denne man. Att jag inte borde läsa om allt som hänt då jag ganska lätt påverkas och blir "besatt"... Och ja, hon har rätt! Jag kan liksom inte sluta läsa. Jag kan inte sluta tycka att allt är ...

Ovido - Quiz & Flashcards