Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Malin - 6 mars 2012 20:24

Okej, jag har världens bästa jobb!! Trivs hur bra som helst!! Okej?!

Men gud vad det är skönt att vara ledig!!!!!!!!

Jag kan göra vad jag vill, när jag vill... Typ...

Har dock gjort en "to do-list..." att beta av i veckan.. Men jag har redan strykit många saker! =)

Det är skönt att hinna göra det där lilla extra som inte hinns med riktigt i vanliga fall!

Bara en sån sak som att åka till Birsta med mor, syster, farmor & mormor SAMTIDIGT!! Haha!!

Vilket äventyr! =)

Imorgon onsdag ser det ut att bli kaffe med gamla Bettan också! Nice! =)


Som pricken över i den här veckan verkar det  som att vi börjar komma nån vart i planeringen av Rockfesten 2012!!

Inget är officiellt än, men jag lovar att skriva direkt det är klart! =)


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards