Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Malin - 15 januari 2011 15:18

... in på 2011.
Har precis kommit hem efter ett besök hos min fina farmor. Det börjar dra ihop sig till begravning nu, bara några dagar kvar. En konstig känsla. Jag är väldigt glad och tacksam över att min vän Jenny ska komma hem från Stockholm och sjunga, då känner jag mig lugn, för då vet jag att det blir bra. Farfar förtjänar den finaste avslutning han kan få! :o) Saknar honom otroligt mycket! <3


I övrigt så har året börjar bra. Det är kallt ute men så länge man har varma kläder så funkar det! :o) Har åkt skridskor på jobbet i veckan, det var väldigt kul, även om jag har skavsår på fötterna nu. :o)


Det börjar dra ihop sig för repstart med bandet också efter julledigheterna. Längtar efter det! Dra på sig guran och rocka lite. Rockfest i maj är nästa hållplats om inget dyker upp tidigare. :o)


Ikväll ska vi på Biteline och äta middag med familjen Engman/Eriksson som äntligen kommit hem från Thailand. Har lite lätt abstinens efter bäbis måste jag erkänna! :o) Heeeeejåååååå!! ;o) <3


Nu ska jag vila en stund med mitt hjärta!!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards