Alla inlägg den 15 september 2010

Av Malin - 15 september 2010 19:33

Usch och fy, det går inte så bra just nu! Har haft två riktigt tunga dagar och nätter... Har sovit riktigt dåligt och lite, kallt ute, och inte de bästa dagar på jobbet heller... Fick åka och repa igår iaf med mina bästa grabbar, det är tur jag har dom! Missförstå mig rätt nu... Men det är otroligt skönt och tacksamt att kunna åka iväg några timmar och få rocka av sig med dessa tre grabbs!! Så äre!!


Tog tillsammans med min älskling ett beslut igår, som jag hoppas mer än allt i världen just nu ska funka!! TjockisMalin ska bort nu!! It´s now or never!! Så snart ska jag starta ett års program på XtraVaganza... Lite som AA, eller AT (Anonyma Tjockisar), eller OF (Oanonyma Fetton)... Ja ni fattar!!


Nu ska jag mysa med min fru <3 den bästa i världen!!


Puss och kärlek


Ps. Fick igen min mobil idag... så nu är den hel och fin igen... :o)

Ovido - Quiz & Flashcards