Alla inlägg den 6 november 2009

Av Malin - 6 november 2009 15:19

Inser att jag inte bloggat på ett tag!

Skulle kunna säga att jag inte har haft tid, men eftersom min fru lyckats blogga så borde jag också ha hunnit...

Det har nog mer suttit i att jag inte orkat!

Nu är det bara 6 dagar kvar till premiär!!

6 DAGAR!!

Vart har tiden tagit vägen?? Igår repade vi för första gången i kostym!

Då liksom händer det nåt!

Det blir verkligen på riktigt! Det knäpper till i skallen och helt plötsligt känns det som att man kan spela lite teater igen. Har haft det lite motigt på repen senaste veckorna, men nu känns det som att det har släppt! Vilket naturligtvis känns skönt! Det är sååå roligt och det blir så jävla bra!!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och ladda inför 16 timmars rep i helgen...

Sen på måndag blir det rep med kören, och tisdag med orkestern! Jag längtar!!!!


kvtjubileum

 

MISSA DET INTE!!!

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards