Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Hockeyproffs!!

Av Malin - 19 februari 2011 17:49

Jag har ett alldeles eget hockeyproffs!! Världens bästa och finaste Wille!! :o) Stolta faster var på hockeyträningen idag och kollade, men han hade inte tid att titta efter oss på läktaren för han var "upptagen med annat" på isen! Hahaha, gounge!!


        

              *på isen*                     *snygging*               *efter träning*

  

Senare på dagen åkte jag upp till garaget på sjukhuset där frun och katten var med sina bilar som behövde avtinas. Fick inte lika fina bilder på dom! Hahaha


    


Har haft en bra lördag så här långt! Nu väntar vi på Kajsa och Linnea för lite vin och melodifestival. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!! :o)


Puss och kärlek


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 29 juni 2012 21:01

Jag tänker säga tack och hej för mig här på bloggplatsen för nu! Ni kan fortsätta följa mig på min nya blogg.   Den adressen kommer HÄR!   Tack och hej ...

Av Malin - 26 juni 2012 22:12

...sen har jag semester! Ja, alltså 5 arbetstimmar imorgon! Idag har vi spelat tölp på jobbet hela dan! Så jävla roligt! Får mig att minnas högstadiet! Guuud vad vi spelade Tölp på rasterna då! Och roligt var det! =)Idag har jag även kört dubbelrep...

Av Malin - 23 juni 2012 11:50

..på riktigt! Har några härliga arbetstimmar kvar sen är det semester!! Ska bli riktigt skönt! Jag har egentligen bara ett eget projekt att göra i sommar, det är att fixa lillrummet... Och jag är på god väg! Har redan rensat ut väldigt mycket, ...

Av Malin - 19 juni 2012 21:53

Ja då var det offentlgt då! Jag och hjärtat är gravida och i början av december kommer vår framtid till världen! Helt overkligt och underbart! Vi är otroligt lyckliga och förväntansfulla!   KÄRLEK!! <3 ...

Av Malin - 23 maj 2012 20:12

Min fru tycker inte att jag borde läsa om rättegången mot denne man. Att jag inte borde läsa om allt som hänt då jag ganska lätt påverkas och blir "besatt"... Och ja, hon har rätt! Jag kan liksom inte sluta läsa. Jag kan inte sluta tycka att allt är ...

Skapa flashcards