Direktlänk till inlägg 19 juni 2009

Glad midsommar!

Av Malin - 19 juni 2009 12:21

Önskar jag alla!
Hur firar vi då denna dag? Jo, först och främst så håller vi på att tvätta just nu. Bara en sån sak. Sen i eftermiddag går bilen till Robban där vi ska spendera kvällen. Ska bli riktigt skoj! Jag kommer dock att vara ordentlig och köra bil jag... Känner att jag kan göra det efter förra årets midsommar... :o) Nog om detta.
Nu ska jag äta lite frukost!
Det är skönt med semester!!

Puss och kärlek 

 
 
Tesen

Tesen

19 juni 2009 13:28

Bra beslut. Det vore ju trevligt o få festa längre än till 22:45 en midsommar ;)
Puss

http://tesen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 29 juni 2012 21:01

Jag tänker säga tack och hej för mig här på bloggplatsen för nu! Ni kan fortsätta följa mig på min nya blogg.   Den adressen kommer HÄR!   Tack och hej ...

Av Malin - 26 juni 2012 22:12

...sen har jag semester! Ja, alltså 5 arbetstimmar imorgon! Idag har vi spelat tölp på jobbet hela dan! Så jävla roligt! Får mig att minnas högstadiet! Guuud vad vi spelade Tölp på rasterna då! Och roligt var det! =)Idag har jag även kört dubbelrep...

Av Malin - 23 juni 2012 11:50

..på riktigt! Har några härliga arbetstimmar kvar sen är det semester!! Ska bli riktigt skönt! Jag har egentligen bara ett eget projekt att göra i sommar, det är att fixa lillrummet... Och jag är på god väg! Har redan rensat ut väldigt mycket, ...

Av Malin - 19 juni 2012 21:53

Ja då var det offentlgt då! Jag och hjärtat är gravida och i början av december kommer vår framtid till världen! Helt overkligt och underbart! Vi är otroligt lyckliga och förväntansfulla!   KÄRLEK!! <3 ...

Av Malin - 23 maj 2012 20:12

Min fru tycker inte att jag borde läsa om rättegången mot denne man. Att jag inte borde läsa om allt som hänt då jag ganska lätt påverkas och blir "besatt"... Och ja, hon har rätt! Jag kan liksom inte sluta läsa. Jag kan inte sluta tycka att allt är ...

Skapa flashcards